Referenssit

Vesivek

"Ulkomainonta on kiinteä osa markkinointiamme ja käytämme mainoskanavaa ympäri vuoden. Mainoksista pyrimme tekemään aina nopealla silmäyksellä luettavia ja selkeästi brändi-ilmeemme mukaisia. Mainosviestimme ovat usein vuodenaikaan liittyviä, rennolla otteella toteutettuna. Medialiiga on meille pitkän linjan kumppani digitaalisen ulkomainonnan osalta ja yhteistyö toimii vuodesta toiseen."



Juha Kautto, markkinointijohtaja

Solid House Tampere

"Otimme kokeeksi pari taulua Tampereen parhailta paikoilta Medialiigan kautta. Saimme paljon positiivista palautetta sekä merkittävästi lisää näkyvyyttä. Tämän johdosta teimme pitkän sopimuksen Medialiigan kanssa ja olemme erittäin tyytyväisiä. Lämmin suositus!"



Johanna Leppänen ja Rami Valli

Lomakeskus Sieravuori

"Olemme mainostaneet useampana kesäsesonkina Turun ja Porin seudun digitaalisissa tienvarsinäytöissä. Meillä on myös muita markkinointikanavia käytössä, mutta tästä kanavasta on kyllä tullut eniten palautetta, että mainos on huomattu. Mainossisältönä meillä on ollut kesän tapahtumat ja olemme kokeneet käteväksi sen, että voimme vaivatta mainostaa kaikkia tapahtumia mainoksia vuorottelemalla. Yrittäjän näkökulmasta mainoskanava on varsin vaivaton ja helppo, suosittelen!"



Jari Laakso, yrittäjä

Charmia Salo

"Olemme käyttäneet säännöllisesti ulkomainontaa ja näkyneet Medialiigan tauluissa toimialueellamme Salossa ja Somerolla. Laitoimme itsemme likoon ja omat kasvomme mainokseen. Tästä olemmekin saaneet asiakkaiden suunnasta kuulla ja on mukava saada konkreettista palautetta, että mainonta on kyllä huomattu. Aiemmin meillä oli ulkomainoskampanja ainoastaan Salossa, mutta tälle vuodelle laajensimme kampanjan myös Somerolle. Sieltä meille onkin jo asiakkaita tullut ja nähdäksemme tästä saamme pitkälti kiittää ulkomainontaa. Meidän mainontamme on aina useamman markkinointikanavan yhteispeliä, joten yhdelle medialle ei voi koko kunniaa koskaan antaa, mutta olemme olleet oikein tyytyväisiä ulkomainonnan tehoon ja tavoittavuuteen."



Annina Kalkas, kauppias

Bolt.Works

"Ulkomainontaan panostamme yksinkertaisesti siksi, että olemme havainneet sen toimivan. Tätä vahvistaa työntekijöiltä ja asiakkailta saatu palaute sekä oma mittarointimme. Ulkomainonnan avulla voimme toteuttaa erottuvaa ja mieleenpainuvaa markkinointia, joka tukee samanaikaisesti tämänhetkistä toimintaamme ja lisää myös tunnettuuttamme pitkällä aikavälillä. Medialiigaan aloitteellisena ja aktiivisena yhteistyökumppanina olemme olleet erittäin tyytyväisiä. Palvelu on ollut todella nopeaa ja digitaalisuuden myötä ulkomainonta markkinointikanavana hyvin vaivaton."



Timo Hakkarainen, co-founder

Pihlajamaan Musiikki

"Markkinoinnin näkökulmasta on vaikea tavoittaa asiakkaita, koska esimerkiksi nuoret eivät lue enää sanomalehtiä kuten aiemmin. Verkossa on vaikea löytää oikeaa kanavaa, koska siellä vaihtoehtoja on liikaa. Medialiigan Porin digitaalisten mediataulujen koen olevan väline, jolla voimme saada viestimme näkyviin riippumatta asiakkaan toimista. Mainos näkyy ihmisille, kun he ajavat pääväyliä pitkin keskustaan."



Petri Pihlajamaa, toimitusjohtaja