ULKOMAINONTA

TURUSSA YLI

1 300 000

POTENTIAALISTA KONTAKTIA VIIKOSSA.

Turku, Oriketo 8 500 ajoneuvoa/vrk
Kaarina, Krossi 10 500 ajoneuvoa/vrk
Kaarina, 110-tie 12 300 ajoneuvoa/vrk
Turku, Kupittaa 12 500 ajoneuvoa/vrk
Turku, Hämeen valtatie 15 000 ajoneuvoa/vrk
Raisio, Kuninkojantie 17 000 ajoneuvoa/vrk
Turku, Helsinginkatu ITÄ 25 000 ajoneuvoa/vrk
Turku, Helsinginkatu LÄNSI 25 000 ajoneuvoa/vrk
Turku, Manhattan 35 000 ajoneuvoa/vrk
Turku, Pitkämäki 35 000 ajoneuvoa/vrk
Turun alueella tavoitamme yhteensä yli 195 800 ajoneuvoa/vrk

TAMPEREELLA YLI

500 000

POTENTIAALISTA KONTAKTIA VIIKOSSA.

Tampere, Hervanta 30 000 ajoneuvoa/vrk (2011)
Tampere, Lielahti yli 50 000 ajoneuvoa/vrk
Tampereen alueella tavoitamme yhteensä yli 80 000 ajoneuvoa/vrk

ITÄ-SUOMESSA YLI

500 000

POTENTIAALISTA KONTAKTIA VIIKOSSA.

Imatra, Helsingintie 15 500 ajoneuvoa/vrk
Juva, 5-tie 9 500 ajoneuvoa/vrk
Savitaipale, 13-tie 9 500 ajoneuvoa/vrk
Lappeenranta, Vanha Viipurintie 14 000 ajoneuvoa/vrk
Mikkeli, Otavankatu 12 000 ajoneuvoa/vrk
Mikkeli, Päiviönkatu 11 500 ajoneuvoa/vrk

PORISSA YLI

200 000

POTENTIAALISTA KONTAKTIA VIIKOSSA.

Pori, Luvianpuistokatu 13 500 ajoneuvoa/vrk
Pori, Ulvilantie 10 500 ajoneuvoa/vrk
Pori, Valajankatu 8 000 ajoneuvoa/vrk

Valtakunnallisesti tavoitamme yli 10 miljoonaa kontaktia viikossa!

 

Ulkomainontaa voidaan hyvinkin kutsua alueelliseksi massamediaksi, sen laajan tavoittavuuden takia. Näkyvästi toteutettua ulkomainontaa ei voi olla huomaamatta.

 

 

 

Ulkomainonta on tehokas tapa näkyä 

Digitaalinen ulkomainos voidaan määritellä näkymään päivämäärän mukaan, tiettynä vuorokaudenaikana ja tietyllä alueella. Ulkomainonta on myös helposti muokattavissa: Sitä on mahdollisuus parannella, muuttaa ja päivittää vaikkapa kesken mainoskampanjan.

 

Ulkomainonta tavoittaa mainosalueen:

Medialiiga Oy toteuttaa ulkomainontaa pääasiassa Turun, Tampereen, Porin ja Itä-Suomen talousalueilla, mutta yhteistyökumppaneiden kautta saa ulkomainontaa laajemminkin eri puolilla Suomea.

 

 

Ulkomainonta on kustannustehokas ja ekologinen tapa näkyä

 

 

Ulkomainonnan tehokkuus muodostuu digitaalisesta kokonaisuudesta. Mainosaineistojen etähallinta ja ylläpito tapahtuu sähköisessä muodossa. Tarjoamaamme ulkomainontaan ei liity lainkaan paperista materiaalia, eikä siihen kohdistu perinteisiä logistisia kustannuksia, joten digitaalisessa ulkomainonnassa on myös ympäristöystävällinen aspekti.

 

 

 

logo

Raikasta markkinointia digitaalisilla mainoksilla

PYYDÄ TARJOUS