Ulkomainonta

Turussa yli

1 700 000

potentiaalista kontaktia viikossa.

Turku, Kupittaa 12 500 ajoneuvoa/vrk
Turku, Oriketo 7 500 ajoneuvoa/vrk
Turku, Pitkämäki (2 taulua) yli 50 000 ajoneuvoa/vrk
Turku, Helsinginkatu (2taulua) yli 50 000 ajoneuvoa/vrk
Kaarina, 1-tie 23 000 ajoneuvoa/vrk
Kaarina, 110-tie 12 300 ajoneuvoa/vrk
Raisio, Kuninkojantie yli 15 000 ajoneuvoa/vrk
Hämeen valtatie yli 14 000 ajoneuvoa/vrk
Turun alueella tavoitamme yhteensä yli 185 000 ajoneuvoa/vrk

Tampereella yli

1 000 000

potentiaalista kontaktia viikossa.

Tampere, Hervannan valtaväylä 30 000 ajoneuvoa/vrk (2011)
Tampere, Lempääläntie noin 19 000 ajoneuvoa/vrk
Tampere, Lielahti yli 50 000 ajoneuvoa/vrk
Tampereen alueella tavoitamme yhteensä yli 100 000 ajoneuvoa/vrk

Itä-suomessa yli

670,000

potentiaalista kontaktia viikossa.

Mikkeli (2 taulua) noin 23 500 ajoneuvoa/vrk
Juva noin 8 500 ajoneuvoa/vrk
Lappeenranta noin 14 000 ajoneuvoa/vrk
Savonlinna noin 14 500 ajoneuvoa/vrk
Savitaipale noin 8 500 ajoneuvoa/vrk

Valtakunnallisesti tavoitamme yli 10 miljoonaa kontaktia viikossa!

Ulkomainonta on tehokas tapa näkyä | Turku ja Tampere

Ulkomainontaa voidaan hyvinkin kutsua alueelliseksi massamediaksi, sen laajan tavoittavuuden takia. Näkyvästi toteutettua ulkomainontaa ei voi olla huomaamatta.

Digitaalinen ulkomainos voidaan määritellä näkymään päivämäärän mukaan, tiettynä vuorokaudenaikana ja tietyllä alueella. Ulkomainonta on myös helposti muokattavissa: Sitä on mahdollisuus parannella, muuttaa ja päivittää vaikkapa kesken mainoskampanjan.

Ulkomainonta tavoittaa mainosalueen:

Medialiiga Oy toteuttaa ulkomainontaa pääasiassa Turun ja Tampereen talousalueilla, mutta yhteistyökumppaneiden kautta saa ulkomainontaa laajemminkin eri puolilla Suomea.

Ulkomainonta on kustannustehokas ja ekologinen tapa näkyä

Ulkomainonnan tehokkuus muodostuu digitaalisesta kokonaisuudesta. Mainosaineistojen etähallinta ja ylläpito tapahtuu sähköisessä muodossa. Tarjoamaamme ulkomainontaan ei liity lainkaan paperista materiaalia, eikä siihen kohdistu perinteisiä logistisia kustannuksia, joten digitaalisessa ulkomainonnassa on myös ympäristöystävällinen aspekti.

Käytämme digitaalisissa ulkomainostauluissamme Suomessa tuotettua EKOenergia -merkittyä tuulivoimaa. Sähköntoimittajana on Lappeenrannan Energia Oy, www.lappeenrannanenergia.fi.